Saturday 7 July 2012

Sembilans




saya rindu mereka sangat-sangat dan terlalu sangat.
Bella, Ainul, Nana, Anis, Eifa, Cuah, A'aa, Mira, Fitt, Slay, Deen, Tatty, Anis, Hawe, Auau, Zera, Nisa, Filzah dan Iyrah.

saya pernah rasa macam mana perasaan bilamana kita penat, letih dan tertekan dengan tuntutan kerja.
balik. kita disambut dengan orang-orang tersayang :')

alkisah.

waktu saya tengah terlalu sibuk dengan KASTEK dan TRIAL dan VIDEO MERDEKA KEBANGSAAN.
memang otak diperah sampai kering.
tekanan memang takpayah lah nak cakap.
salah sikit, rasa putus asa.
salah sikit, rasa nak menangis.

ingat lagi kes dekat Jempol ?

saya ingat lagi ..
saya balik dari Jempol , malam. 
dengan penat nya, dengan stress kebangsaan dah nak dekat,
dengan masalah remeh-temeh remaja.
saya bukak aje pintu dorm,

"YEAYYYY ABIR DAH BALIK"

bait itu saya akan kenang sampai bila-bila.
saya yang rasa macam nak terus pengsan je,
terus rasa bertenaga.
penat lelah stress segala benda memang hilang terus ah.
 best kan ? best kan ?

alkisah kedua.

saya tention waktu dekat Jempol .
Puan Azlindah pun dah banyak comment dah 
betapa teruknya presentation saya,
huuu saya sedar . salah saya.
jadi bila malam-malam call diorang,

"Abir kau ok ? we miss u , nanti balik ada suprise"
okay memang terharu gila la.

jadi. sekarang ni, jadual memang padat. ecewah.
tiba-tiba saya rasa.
alangkah seronoknya. kalau diorang ada di sini.
mesti saya paling pukul 6 pun,
penat tu tak terasa.

Ya Allah. Aku rindu.
sekian, wassalam.