Saturday 23 July 2011

PIN MATRIKS SESI 2012

assalamualaikum, how's it hanging y'all
(okay, you caught me. i was copycat-ing someone)

agak vain kerna terpaksa menggunakan gambar sendiri pada kali ini
(maksud saya, gambar secara berseorangan)

muqaddimah untuk mutakhir cuti pendek ini ialah:

"apa yang saya hendak jadi nanti?"

persoalan yang kebanyakan remaja (sebaya saya) sudah lama pikiaq
... tapi saya mengambil keputusan untuk go with the flow..
dan kini akibatnya, saya menghadapi kesukaran untuk mengisi borang
MATRIKS atau UPU atau yang sewaktu dengannya.

hang tanya aku, pasaipa aku tak pernah decide nak jadi apa?
pasai, aku ni jenis manusia yang agak susah untuk membuat pilihan.

tak percaya?
hang rujuk POST NI : KLIK SINI

jadi, bagi aku, biarla aku study leklok, belajaq pandai2,
insyaallah nanti rezeki Allah terbentang luas kat depan mata aku.
(ya, aku TOTALLY percaya dengan takdir dan suratan Allah)
tapi tak bermakna aku tak berusaha.
aku dah berusaha, cuma aku tak memilih.

tapi, masalahnya sekarang, aku TERPAKSA buat pilihan.
jadi? nak tak nak, terpaksa pikiaq jugak ..

dalam kepala otak ni cuma ada tiga cabang pilihan terbesar:

TESL
LAW
ARCHITECTURE


kenapa ketiga-tiga benda ni? haa.
ni semua cita-cita dulu. (juga dipengaruhi sedikit sebanyak oleh ehem)
maksud saya, Inche2 yang berada di Australia itu.
waa. aku cemburu gila lah tengok depa enjoy kat sana.
takleh jadi ni.

hangpa tunggu sana, kejap lagi aku datang.
HAHAHAHA =)

maafla, kali ni punya entrie macam kosong tak berinfo mahupun bermotif.
sekadar mencoret kegelisahan hati
(fiwit. wah, hang tengok ni, aku dah mai dah tang otak ayat bunga)

maassalamah wa ilalliqaq.

No comments: