Friday 6 April 2012

SEGMEN : JOM BERKAWAN DENGAN EIFA

tapi, saya nak bagi amaran.
jangan la kawan lebih-lebih pulak,
nanti takut dia ada banyak sangat bestfriend nanti,

.. dia lupakan saya ..
T__________T huuu sedih.



:82:nickname korang
Abir, Ati, Izzati, Izza dan Izzat
tapi yang penting, Eifa panggil saya ABIR =)

:83:tujuan blog dihasilkan
dulu saya ikut2 kawan.
sekarang saya nak share2 cerita sambil dakwah semampu saya.

:82:usia blog
huhu T.T 5 tahun sudah.
since akhir 2008-

:83:promote blog korang agar ramai yg kunjung blog korang

"  marilah mari, mari ke sini ,
mari lah ke mari :)
I dont have a lot to offer cukuplah anda baca saya menulis ni haa.
kalau ada manfaat alhamdulillah.
kalau tak ada, T.T tegurlah ..
kalau nak saya gosip pasal Eifa pun boleh juga ;D 
saya try masukkan entri yang tak mengarut-marut.
sebab saya nak share apa yang saya tahu dengan ramaaaai orang (:
undi jenguk lah blog saya  "

5 comments:

EiFa said...

awak tdak akn sye lupakn smpai bila2..huhu..thanks join...
aku suka entry kau u3yg hukum perempuan meminati lelaki..
huhuhu..aku lh tuh

Sue . said...

Singgah sini dari segmen yg sama ! Jemput singgah belog ^^ .

http://cappuccinochocolate.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-berkawan-by-iefa.html

Fatin Liyana said...

datang sini dari segmen yang sama.

salam perkenalan ! ^^

Nurfazilla J. said...

Hello . Dah follow, follow balik ye . Dari segmen yang sama .

http://ahmoianm.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-berkawan-by-eifa.html

Eiqa azra said...

Singgah dari segmen yang sama!! :)

http://ctrie.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-berkawan-by-eifa.html